نمایندگی مرکزی کانن
نوشته شده توسط : amir

نمایندگی مرکزی کانن

 

نمایندگی کنون در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیرات محصولات کانن شده است. نمایندگی رسمی کانن در تهران ، در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه و حفظ حقوق مشترکان پارامترهای زیر را سرلوحه فعالیت‌های خویش نهاده است . مطالعه ی این پارامترها رهنمودی خواهد بود برای کاربران کانن ، تا با اطمینان کامل به تنها نمایندگی رسمی کانن اعتماد نمایند.

نمایندگی مجاز کانن خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کانن را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دهد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی کنون منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد.

فروش انواع محصولات کانن ، تعمیرات سخت افزاری محصولات کانن ، تعمیرات نرم افزاری محصولات کانن، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مرکزی کانن است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

مرحله اول : مشاوره رایگان :

روند تعمیرات محصولات کانن در نمایندگی رسمی این برند به این صورت است که، ابتدا مشتری جهت مشاوره و عیب یابی اولیه ی دستگاه به واحد مربوطه معرفی می شود. به مشتری مشکل دستگاه را شرح داده و تعمیرکار اطلاعات لازم را در ارتباط با دستگاه و عیوب آن در اختیار مشتری قرار می دهد .

مرحله دوم : برآورد هزینه تعمیر دستگاه:

واحد تعمیرات کانن پس از بررسی دستگاه و تشخیص قطعات آسیب دیده ، هزینه ی تقریبی را با توجه به قطعه ی مورد نظر اعلام می نمایند . در صورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه ی قطعه به هزینه ی تعمیرات افزوده می شود. در هر مرحله از تعمیرات در صورت افزایش هزینه به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

مرحله سوم : تعمیر محصولات :

تعمیر محصولات کانن پس از عیب یابی اولیه و اعلام هزینه به مشتری در صورت تایید مشتری آغاز خواهد شد. کارشناسان نمایندگی کنون تمامی ترفندها و متد روز را جهت تعمیر، مشکلات دستگاه به کار خواهند بست.

مرحله چهارم و پایانی : تحویل دستگاه:

پس از تعمیر دستگاه ، تست دستگاه در حضور مشتری انجام خواهد شد و محصول در صحت و سلامت کامل به مشتری تحویل داده خواهد شد. نمایندگی مرکزی کانن مجهز به سرویسِ تحویل در محل بوده و در صورت در خواست مشتری ، دستگاه پس از تعمیرات در محل مورد نظر مشتری تحویل داده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: